نحوه تبدیل هر فیلم به فرمت قابل نمایش در آیفون

آیا شما فیلمهای مورد علاقه با فرمت های (flv ، avi ، m2ts) دارید و دوست دارید آنها را به آی فون خود وارد کنید تا از تماشای آنها لذت ببرید؟

با این حال ، آیفون فقط از فیلم های MPEG-4 و QuickTime پشتیبانی می کند. اگر ویدیویی دارید که توسط آیفون پشتیبانی نمی شود ، می توانید از برنامه  Video Converter Assist  . این مبدل ویدئویی آیفون می تواند با سرعت سریع و با کیفیت عالی فیلم ، فرمت های مختلف ویدیویی را به فیلم های آیفون تبدیل کند.

۱- برنامه تبدیل ویدیو را دانلود و نصب کنید

  1. برنامه Video Converter Assist را از  اینجا را کلیک کنید  کنید و آن را در محلی ذخیره کنید . ( مانند دسکتاپ کامپیوتر خود )
  2. پس از اتمام دانلود ، روی فایل دانلودی دو بار کلیک کنید تا جادوگر را نصب کنید.

۲- تبدیل هر فیلم به قالب پشتیبانی شده توسط آیفون

  1. برنامه Video Converter Assist را راه اندازی کنید. برای افزودن پرونده های ویدیویی خود به برنامه ، روی دکمه “افزودن پرونده” کلیک کنید. این برنامه از تبدیل دسته ای پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد چندین فایل ویدیویی را در یک زمان تبدیل کنید.
  2. به سادگی حالت “دستگاه” را انتخاب کرده و سپس “iPhone” را به عنوان دستگاه خروجی انتخاب کنید.تبدیل ویدیو به آیفون
  3. بر روی دکمه “Advanced” کلیک کنید. در گفتگوی تنظیمات ، پیش تعیین شده متناسب با آیفون خود را انتخاب کنید (آیفون ۵/۴/۳/۲). ممکن است اندازه فیلم ، میزان فریم ، بیت کوپ را تنظیم کنید یا به سادگی از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید. تأیید را کلیک کنیدتنظیمات ویدیویی را برای iPhone سفارشی کنید
  4. برای شروع تبدیل ، روی دکمه “تبدیل” کلیک کنید. پس از تبدیل ، فیلم های سازگار با آیفون را در پوشه خروجی پیدا کنید و سپس می توانید آنها را برای لذت بردن از طریق آیفون به آنها منتقل کنید.
بخوانید :   نگاهی به برترین گجت های دهه ۸۰ میلادی(عصر طلایی فناوری)

این همه در مورد تبدیل فیلم ها به فرمت پشتیبانی شده توسط آیفون با استفاده از Video Converter Assist است. اکنون می دانید که چگونه تماشای همه فیلم های مورد علاقه خود را بر روی آی فون خود آسان می کنید.

 

مترجم  : واحد R&D خانه تبدیل شباهنگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*