چگونه می توانم فیلم ها را بدون توقف یا مکث به صورت آنلاین مشاهده کنم؟

با افزایش محبوبیت وب سایت هایی مانند YouTube و Netflix و  … بیشتر کاربران اینترنت مشاهده فیلم ها به صورت آنلاین را انتخاب می کنند. از آنجا که انواع اتصالات و سرورهای اینترنتی متفاوت است ، کیفیت و سرعت فیلم های پخش مستقیم نیز متفاوت است. اغلب ، کاربران ناگهان متوقف می شوند یا مکث می کنند تا بافر داده مجدداً حافظه پنهان خود را ذخیره کند. شما می توانید صحیح پخش ویدیوی خود را از چند طریق بهبود دهید.

مرحله ۱

فیلم های آنلاین را با اتصال به اینترنت پر سرعت مشاهده کنید. از یک اتصال DSL یا کابل برای بهبود سرعت بافر فیلم های خود استفاده کنید. اگر پهنای باند اتصال شما از میزان بیت جریان ویدیو کمتر باشد ، پخش مجدد شما به صورت دوره ای متوقف می شود تا حافظه پنهان بافر داده های خود را دوباره پر کند.

 

مرحله ۲

فیلم خود را مکث کنید تا این که بافر کاملاً تمام شود. در اکثر پخش کننده های رسانه ، یک نوار پیشرفت را همراه با نشانگر موقعیت خود مشاهده می کنید تا نشان دهد میزان ویدیوی شما نسبت به بخشی که در حال تماشای آن است چقدر بافر شده است. به نوار پیشرفت اجازه دهید قبل از پخش ویدئوی شما کاملاً تکمیل شود تا از مکث یا توقف در هنگام پخش جلوگیری کنید.

مرحله ۳

به نسخه با کیفیت پایین فیلم خود تغییر دهید. غالباً وب سایت ها به شما امکان انتخاب فیلم با کیفیت بالا یا کیفیت پایین را می دهند که مطابق با وضوح تصویر و همچنین میزان ارسال بیت است. فیلم های با کیفیت پایین سریعتر از فیلم های با کیفیت بالاتر پخش می شوند.

بخوانید :   نحوه نگهداری صحیح نوار ویدئو

مرحله ۴

ویدیوی خود را در ساعات غیر اوج در طول روز مشاهده کنید. هنگامی که یک وب سایت ترافیک بالایی را تجربه می کند ، سرورها می توانند اضافه بار شوند و در نتیجه سرعت بسیار کندی برای کاربران خاص ایجاد می شود. اگر عوامل دیگری را به عنوان علل احتمالی مشکلات جریان خود رد کرده اید ، چند ساعت صبر کنید و دوباره فیلم خود را امتحان کنید وقتی احتمالاً کمتر کاربر در تلاش برای انجام همان کار باشد.

اگر وب سایتی که در آن فیلم های خود را مشاهده می کنید به طور مداوم نمایش پخش ناپخته را نشان می دهد ، سعی کنید ویدیوی خود را در یک وب سایت اشتراک گذاری ویدیو متفاوت پیدا کنید.

 

مترجم : خانه تبدیل شباهنگ

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*